Jul 31, 2010

sabar

aku rasa aku penyabar. sebab aku boleh tahan lagi, aku banyak sgt simpan benda dalam hati, sbb nanti kalau aku cakap,org yg sakit hati. xpelah,aku boleh sabar lagi kot. tgk lah nanti mcm mana.

hidup aku sama jer mcm korang yg lain, xde beza nye, ade hari aku happy,ada hari aku tak. haihh. banyak bende nak cakap.tulis kat blog lagi satu la.

No comments:

There was an error in this gadget