Aug 26, 2010

hmmmm

bukan kau sorang je ade dalam hidup, orang lain pun ade, aku ada kawan lain jugak. lepas tuh kau nak kecoh2 pulak kan. kau buat aku nie nampak jahat. xpela, aku tak kesah. ikut suka kau lah. aku tak suka share benda ngan kau, sbb kalau boleh kau nak bagitau satu dunia. aku mmg tak percaya kau langsung. dah la suka pakai nama aku.aku benci orang pakai nama aku, kalau kau nak buat jahat ke ape ker, kau pakai nama sendiri, sbb aku tak pernah pakai nama kawan2 aku. aku dah lama dah sakit hati ngan kau, tapi aku sabar lagi. dengan perangai kau yang macam mintak tangan tuh,..

haihhhh.panas hati.

1 comment:

lady D said...

spe moon spe???!!! story skrng!!!!!!!

There was an error in this gadget