Aug 13, 2010

nak!


ni namenya putu perak. nak makan benda nie, rindu lah. sape nak bagi?sedap lah. kat sini selalu jual hari ahad,kat pasar pagi. tp sekarang puasa..xkan jual kot. haihhh lamenyer xmakan putu perak nie. Kuih tradisional yang amat lazat adalah resepi warisan negeri perak sejak berzaman. Hanya dinegeri perak terdapatnya kuih yang menjadi kebanggaan kesultanan sejak dahulu lagi.[dipetik dari blog org]haha kalau lah ada org hanta kat rumah aku sekarang, dia memang manusia yang paling hot di muka bumi lah.tapi itu xkan berlaku, isk3. takpelah, mimpi pun sudah mencukupi ='(

1 comment:

mimisyairah said...

moon!macam sedap je putu perak ni.nak rase!! ;)

There was an error in this gadget