Sep 28, 2010

aku terima nasihatmu..

beberapa hari lepas ade orang menasihatkan aku. apa dia cakap semua betul, tp aku deny semua, maklumlah aku tak boleh sikit nak menerima nasihat2 nie. kalau dia tak matang pun boleh berfikir macam tuh, kenapa aku tak boleh? dia kata aku buang masa. tapi aku tak rasa buang masa pun. dia kata aku sepatutnya takda rasa doubt pun dengan ape yang aku buat, sebab dia kata.....aku pun tak ingat.haha lupe dah ape dia cakap..tadi ingat, nanti kalau ingat aku tulis balik la.

heh bosan lah sekarang, bila la si farhan tak cukup umur tu  nak hantar josh duhamel kat aku :)

3 comments:

Damingo B7 said...

nyk la hang x cukup umur
awek aku kata aku 21 >:D

cik bulan said...

kesian awek kau :P

Damingo B7 said...

pe die .. ?

There was an error in this gadget