Sep 29, 2010

banyak sangat bende aku nak tulis. aku taktau nak cakap kat sape.sejak beberapa hari nie aku asik fikir bende negatif jer,memang la aku suke berfikir tapi aku rasa depress sangat. ape aku buat semua tak kena.aku rasa ade je benda yang tak complete,tp aku tak tau apa. setiap kali aku happy, mesti lepas tu aku jadi depress gila. aku tak pernah rasa macam ni. kalau aku kat uni sekarang takpe jugak, boleh aku pergi jalan2 or buat pape. nie ade kat rumah tak tau nak buat ape. berkurung dalam bilik je la. hari ni aku keluar pun sebab teman mak aku pergi ijn,kalau x memang aku taknak keluar langsung la.

3/4 bulan nie hidup aku teruk sangat. semuanya tak terurus. aku nie pun tak terurus. aku taktaw lah macam mana.aku nak menangis...aku nak luahkan semua yang ade dalam fikiran aku, tapi tak boleh. itu lagi menambah depress aku. aku kalau boleh nak je cerita masalah aku kat orang yang aku tak kenal, lagi senang.aku nak jer tulis kat sini tapi nanti orang kata apa pulak..

aku nak jalan...macam yg aku selalu buat 3/4 bulan lepas..aku nak tenangkan fikiran..tak suka kena control..

No comments: