Sep 19, 2010

orang2

Susah betul nak layan kerenah orang. lagi2 yg mcm kau. aku penat lah.kau suke nak buat orang rasa bersalah, padahal benda tuh takde pape pun, haihhhhh fed up2. kau telah membuatkan darah aku naik membuak2. dah lame dah sabar, tp xde lah lame mane, mostly aku malas nak layan. kau fikir2 lah kalau nak kawan ngan orang lame, jaga lah hati orang sikit.

dah2. aku xtaw kenapa aku marah sgt kat kau semalam. xpelah, hidup kau, sukehati kau lah nak wat ape .

peace!

No comments:

There was an error in this gadget