Oct 22, 2010

:|

jeles dengan orangyang ada laptop skin yang comel2,cantik2.
nak jugak tapi laptop aku 17 inch,susah nak cari :(
semalam time g klcc, masuk ed hardy,
tapi aku xsuke pun ed hardy,
saje2 masuk semua kedai,
and then tertengok lahh laptop skin dia,
semua size 17 inch,
and aku hampir membeli nya,
dah lah 169
buat habis duit aku jer
lebih baik aku beli jeans ke baju jer,ahha
tapi kalau aku kaye gilos aku amik jer, i design je pun yang lawa,
yang laen semua gamba harimau lah,tengkorak, pempuan seksi =_='
ni lah.

so dear friends, ada suggestion tak skin yang tak menghabiskan duit aku?
i'm getting tired of this laptop yang merah dan berhabuk hehe
and kalau korang nie cun n hensem,
belikan untuk aku pun apa salahnya :P

2 comments:

FSwords said...

uish gila ah 17 inch! itu mmg puas hati punya tuh. mesti berat kan?

cik bulan said...

ahha. berat mcm nak pindah rumah...so the laptop duk dlm bilik je,jd mcm desktop hehe