Nov 20, 2010

10 bulan :)

eyyy :) agak2 dah nak 10 bln dah blaja kat mmu nie, dan sgt best! aku happy duk sini, kawan2 best dan mcm2 lagi.

um pun best gak, sbb aku slalu ponteng klas. kat sane mcm takde life sgt la. bosan. aku slalu kuar jalan2 jer, patut la kne out!hehe aku tak kisah nak cita pasal failure aku kat um, sbb mmg aku tak nk kat sane, aku xdeserve pun duk sana. org macam aku nie, org lain sume rajin2 blaja, aku kat sekolah blaja tu blaja lah gak, tp nak wat homework sendiri cm hampeh jer :P lol

tp kawan kat um BEST! haha korang kena bangga aku mention korg..lagi2 gang duk seat blakang time lecture, budak2 tgb tu lahh.. Mimi,Syeda,Mimises[pastu tinggalkan ktorang kan..ahha], Sare, Ann ..Tiara ngan Aina skema habis! duk dpn :P pastu kawan t3 kesayangan.. Echa ngan Naz! sayang giler kat korangggg..rindu weeyyyyy!korang jer tak skema dlm t3..yg lain skema giler, lagi lah aku tak rase diterima kat sane huhu. tp Kaled ngan Nawen skema yg best..yg lain tuh skema sgt rrrrr huuu

pastu aku pun masuk sini kan..org first aku jumpa Kay..pastu Eqa pastu Taiki! hehehe kenal Omar time bday aku. Farhan pulak baik ngan dia pas 1st midterm break! pastu skang sume kawan lagi. besttt nye!

blaja kat sini pun tak stress sgt, bdk2 klas baik, wpun ade lecturer  yg bg assignment tah pape, tp xkesah laaaaaaaaaaa...suke jugak duk sini :) wpun slalu gaduh ngan org bulu2 kat sini :P tpp baik balik,jadi..xkesah la kannn

thun dpan sume dah msuk degree! ramai bdak kelas amik mechi.eng..so ramai lah yg akn blah ke melaka, malas pulak nak kenal2 ngan org baru..hehe xpeeeee, kena bersyukur!

aku pun xtaw ape motif tulis nie tp..ntahla..aku bosan sgt kot! tata guysss

No comments: