Nov 14, 2010

weyyyy

heyyyy :)

lame tak mengarut kat sini ^_^ busy gilaaaaaa last week. Alhamdulillah yang the video thingy went well. thanks to all the group members, and my roomies...kay n eqa sebab tolong2 aku hahahahaha..kelaka gila time korang tolong2 buat video tuh..walaupun stress gila. THANKS! :)

ade satu scene nie, aku kene menyorok bawah katil..n then ade orang tarik..so aku kena jerit..byk kali kot kena buat...sbb aku banyak gelak jer hehe siap terhantuk kat katil lagi :P tapi dah immune dah..selalu sgt terhantuk haha

semalam kan shopping dengan eqa ngan kay! suke betul kuar ngan dorang nieeee :) cayanggg korang. mwahx3 heehe mule2 g sg wang..tp xjumpe ape yang kay nak..aku jugak yang beli barang kat situ. sandal. hehe

n then off to ts. tak terjumpa jugakkkk. pas 2 jam lebih baru jumpe. mesti kay comel pakai baju tuh heeeee :) pastu aku dan eqa menyahut cabaran masing2 dan telah membeli baju yang bukan slalu kitorang pakai... nampaknya setelah di-try baju2 itu, kitorang berjaya! haha :O *tepuk sikit!





pastu kannnnn..aku beli beg domo-kun. comeyyyyyy sgt huhu. nak bawak gi kelas, boleh lah jadi bantal time applied math. ^_^. thanks kawan2 best kuar ngan korang. bulan 12 comicfiesta yer! :)

okey laaaaa malas nak membebel dah, nanti datang blik hehe.

No comments: