Feb 4, 2011

love

heyyyy balik2 gamba nie jelah kan aku letak,
heh
kitorang nie jarang2 lah camwhore bersama,dgn org lain byk lah kan.
btw, td si mona[2 from left] datang rumah, dia nak sedut movie jer..
then we off to maniam..makan2 gossip2 hehe
then aku rase nak jalan2, then round2, dia suh call yana[the tallest one]
yana baru balik kuar,n ajak lepak2 g playground,
then dia kata nana[shortest] ade kat rumah..hehe then stop dpn rumah nana angkut ajak pi jalan2 skali.
yelah susah nak benor kite nak berkumpul,
aku lah slalu xde,or nana..tp mona sentiasa ada..mami jarum kottt haha
nak pergi playground tp...semua playground ade org pelik2,
then g mamak laaa..tp minum jee..
borak2..then my mum call heh
yelah aku jarang lepak2 ble duk rumah,sbb aku suke duk umah,
makan tido makan tido jer :D
suh balik,padahal sejengkal jer dr rumah.
then balik!

tp best pulak, lame xjumpe kawan2
gelak2,
ahha goodtimes...
i knew them since kindergarten kot,
n this friendship will keep growing,...
sampai tua bangka.haha
love u guys!

2 comments:

Banana Zainal said...

sayang kau gak .. touching2... huhu.. btw, mcm mana kau buat background cm tuh ?

cik bulan said...

haha nak touching2 plak kak oiiii..haha

aku tukar kat design jer,edit pakai photoshop...huhu