Mar 10, 2011

good morning.

:) baru bangun tido. hihi typical me, class from 9 pagi smpai 10lebih aje, so balik bilik tgk2 movie, then tido sampai 3.30. baru perasan nana call, ajak keluar. lame tak jumpe akak tu, next week lahh jumpe okeh.

lapar ahhh,tak makan nasi lagi hari nie, tp dah minum ribena ngan makan nugget, tp lapar juga, sbb makan before tido heh. bosan lah sem nie, xde calculation. n terasa outdated gila bila masuk class. Engineer and Society. banyak benda jugak aku tak tau pasal hal dunia kita nie.. like economy thingy. hishh rasa bodoh taw tak. so i have to read more. pasal rancangan2 malaysia nie, mana lah aku tau. aku rasa aku nie ignorant sangat kot. hehe pasal movies aku hebat pulak kan. xpe2 aku baca.

well, disebabkan ade dua kelas jer, jadi terlampau banyak masa free, sampai aku dah terasa tahap kebosanan, dan aku terbelajar dgn rela hatinya. subject sikit je kot jadi kenalah score kan. i'll do my best.

petang nie, plan g jogging ngan kay and eqa. kay nampak meyakinkan tapi eqa tgh lapar skang,xtaw lah dia nak lagi ker tak haha. need to lose some weight la.

that's all i think. a very boring post. baru bgn tido, xleh nak hyper2 sgt laaaa.
tata guys.

No comments: