Mar 27, 2011

mlm2 nie rasa byk pulak dah nak tulis.hehe baru lepas blaja engineer n society..bosan sungguh tp kena blaja gakk..n kena score,since itu aje subjek aku. aku baca2 nie kurang lahh..lagi2 ade pasal ekonomi, pollution bagai...tp skang macam dah matured,so dah develop dah interest nak tau bende2 gitu. tp tetap bosan.hehhh

harini g makan kat sunway ngan my dad. makan tomyum, favorite i tuhh :D then balik terus g rumah mona, jalan2 kejap, minum slurpee n bla3..

ade orang suh aku beli jersey chelsea. oh noooo..itu desperate. sbb Tony B pakai baju Chelsea.haha aku suke tgk je pun Tony B tuh, lgpun dia pakai jersey hensem la,aku pakai jersey tak hensem macam dia, taknak r...ceyh.paling otai yang akan aku buat pun..lalu tepi dia pastu nyanyi CHELSEA CHELSEA..haha tapi itu memalukan diri namanya. takpelahh tgk TonyB dari jauh jer. tapi pelik r dia tuh mcm org bunian pun ade gak..entah darimana tah dia datang..tak dapat kesan -.- danggg! imaginasi tinggi!tp aku rasa TonyB tuh tak hensem pun ade, sbb taste aku kan selalu org pelik2..yelah mcm Howie, William Fichtner, Richie Sambora n etc. T-Bag pun aku penah kate hensem. haha tapi Zizan Nin ngan JehanMiskin hensem ape huhu..dah berhenti cakap pasal org hensem...tp org slalu kutuk taste aku..sedih kot..taste aku uniq mungkin?korg jeles. pfffftttt :P dahhhhhh la.

esok balik hostel dah. takmo sentuh sharky, sampailahhh midterm test habis.which is malam selasa. tp takjanji laaaa :) okay aku baru perasan exam hari selasa...igt isnin -.- ish3 baru cek jadual sbenarnya..smpai bila lah nak jadi ignorant mcm nie -.-

nak tgk gary unmarried lah. beku sudah otak.selamat malam, tidurlah..sayangku ;)

No comments: