Mar 30, 2011

selamatpagi

selamat pagi :) dah lepas dah midterm untuk engineer & society. mula2 mcm risau gila... sbb rancangan Malaysia ke9 ngan 10 tak sentuh apa pun. tp alhamdulillah yang masuk tuh semua yang aku baca. yeayy!

kejap agi kul 2ptg ade kelas lagi. mesti ngantok punye la. tapi aku tak pernah tido dalam kelas la, mengelamun jer banyak.

aku macam dah okay sikit.paham2 jer lah sbb ape. aku terima semuanya, aku nak menggagahkan diri ni. aku bersyukur sbb Allah kurniakan orang2 yang awesome dalam hidup aku. tak kira bila aku sedih ke happy ker, mesti ada untuk aku. setakat nie, aku tak jumpa lagi kawan yang lari bila aku susah, semua baik jer. tp kadang2 tuh tak contact sbb masing2 busy dgn life sendiri. well that's life. terima kasih sume :)

heh. progress main gitar. dah 5 hari tak main betul2,sbb exam kan...pas exam trus main..tangan aku keras2 lagi nak tukar2 chord, xpelah,practice hari2 lahh :)

ptg nie nak kuar ngan budak2 nie, heh suke :)
okaylah,nak basuh baju n mandi.
tata.
have an awesome day!

No comments: