Apr 26, 2011

macam mana kalau...

kita jatuh cinta dgn orang yang salah
kita nak sesuatu yang kita takkan dapat
kita salah pilih jalan
kita lukakan hati orang
kita mainkan perasaan orang

macam manaaaaa? kena menangis ke? kena salahkan diri ker?ke nak salahkan orang lain?inilah kehidupan mungkin. aku tak banyak lagi belajar pasal kehidupan nie, jauh lagi perjalanan. kena kuat, kena tabah. kalau tak nanti jatuh, susah nak bangun. dari pengalaman lepas2 aku yang aku tgk, at first, waktu kita tgh breakdown, kita akan salah kan orang lain...but then fikir lame2 kita salahkan diri pulak, n then tak puas hati balik semua. well, kan senang kan kalau kita ni boleh jer move on , n leave everything behind.

tp kita kan manusia,ada perasaan. mesti ada halangan. tp kita kena belajar kan semua tu? kalau boleh jangan ulang lagi. meh cepuk aku jom, menyampah pulak bila aku baca ayat aku balik haha..kalau nak menipu kat blog nie mmg boleh sangat tapi apa aku dapat kan. haha mcm tiba2 jer kan. takdela, nak kata aku tak sedih dah tuh bullshit namenye, aku nie mcm biasa lah, kadang2 happy ekstrem bebenor, kadang sedih pulak..macam korang jugak..aku tahan jer tangan aku nak tulis kata2 pujangga tuh.mmg tak boleh bla, aku mmg gini nak buat macam mane,..so aku dah tak tulis benda sgt kat blog nie, biarlah aku dan hati aku je yang tau :) simpan2, nanti satu hari mungkin terkeluar juga.

tiba2 kan aku dah putus akal nak tulis apa, haha. aku ade penyakit lupa sikit, aku taknak ingat apa aku nak tulis, nanti aku stress haha. well selamat malam korang. yang sedih2 tuh jangan lah sedih sgt, nanti aku pun sedih jugak mungkin? aku doakan semua orang yang ada dalam hidup aku ni bahagia selalu, dapat apa yang diingini.

caucincau yawww!

No comments: