Apr 3, 2011

minomoontarry

nama babyblogg baru :)
heh mino n moontarry tu dua2 nickname saya. mino diberikan oleh seseorang yang sgt awesome :) dia sorang je pun yang panggil saya mino. haaaaaa rindu2. takpe sokayyy,ada masa jumpa lagi. mungkin..... atau tak mungkin. haihhhh..sejak akhir2 nie asik teringat dia je -.- ape dia buat tah sampai macam tuh sekali, tapi sebenarnya hari2 pun teringat la..

nape tukar name blog? entahlah la...saje2 aje. heh. dah tanya pastu jawab sendiri. mmg bagus. lame tak tulis post panjang2 kat blog nie. the thing is penat gila lahh sekarang nie. seluruh badan pun nak sakit :( asal lepas hari jumaat jer nak sakit... sbb hari jumaat ada volleyball. aku berhenti main sukan2 nie dah bertahun2 kot, jadi bila main skit jer...sakit macam org tua. xboleh bangun dari katil pun ade.haha tapi igt nak jogging lah..sbb nanti ade fitness test..kalau aku terus jer fitness test tuh,tak bangun aku 2minggu hehe.

tengah ber-boulevard of broken dreams nie. heh xpas2 lagi.tgh cuti midterm nie, tapikan, lusa nak balik uni balik...nak buat assignment. rajin kan hahaha.kalau boleh nak siapkan kat rumah nie. so balik sana boleh lepak2 :P

lupa pulak, pada rakan2 yang agak2 nak exam tuh, good luck :)

No comments: