May 4, 2011

exHAUSted

Penat la huhu. semalam keluar, sorang. i need to clear my head. banyak pulak benda yang berlegar2 kat fikiran, bukan masalah pun, tapi entahla, rasa macam nak jalan tanpa henti. so pergi lah kat my favourite place, bb. sebab semua pun walking distance jer, dah sampai sg wang igt nak balik but then hujan lebat, so jalan2 lah kat situ, berapa banyak kali pusing pun taktau heh then pergi pavilion, on da way jalan tuh, ade pulak kedai makan terbakar. kesiannn, b4 sampai pavi tuh, masuk Bentley Music jap, ingat nak beli something untuk Sharky tapi mahal pulak -.- takde bajett eihhh. later2 lah beli.

sampai pavi terserempak dgn bani. lame gila kot tak jumpe si Ketua Kelas Garang nie, aku mcm speechless lah, sebab dia nampak macam Doni, abang second aku. terkejut. then aku jalan pergi klcc, aku mmg suka jalan, xleh nak buat apa dah lah, sampai uni, terus g library, sebab tak nak duk sorang, nanti banyak pulak fikir. hmm.

sakit pulak kaki aku berjalan2 semalam, tidur memang lena habis lah. tapi boleh pulak mimpi Pennywise. alahh badut jahat yang suke bunuh budak2 tuh, aku malas pulak nak letak gamba dia, takut~ mimpi badut tuh facebook dgn aku,over benor aku haha dia cakap..dia kacau2 aku..tak sukaaaa :( psycho

No comments: