May 16, 2011

jeng3

hari ini ada post special..hehehe gelak evil sikit! dibantu oleh EqawAngAking, merangkap roomate aku. hehe nie satu scene kitorang nampak. tak lucah ek benda nie, cuma pandangan.

apa pandangan korang kalau orang main kaki bawah meja? normal lah kot. tapi kadang2 main kaki bawah meja tuh nampak macam horny gila. huhu lagi horny dari orang peluk2 in public. bagi aku lah kan. sebab cuba kalau korang tgk2 movie ke ape ke kan, kalau main2 kaki mesti end up kat katil. tapi kalau peluk2 pun end up kat katil jugak..tapi selalunya terhenti kat kissing lah kot. haha

nie sbb kitorang nampak ade sepasang manusia..kitorang tengah lepak makan2, si M tengah bercakap tak henti2 aku pun tak dengar ape dia cakap, malas nak layan. then tiba2 si Eqa nie gelak2 pulak. aku tak dengar pun M buat lawak,aku macam pelik lak..M pun pelik, dia tanya lawak sangat ker dia? tapi buat bodoh malas nak layan. hehe

then si Eqa mesej aku..dia suh tgk belakang, haha sekali nampak orang main kaki...hahah aku tak heran sebenarnye, tapi kitorang kenal orang tuh, dia macam mulia sikit dari kitorang.. tapi kitorang cuba menafikan, dia tak perasan kot, itu memang hobi dia. kitorang tak bersangka buruk pun, kita kan kena positif macam kawan aku punya bf hehe

kitorang pandang jelah, tapi si Kay cuak pulak, bukan kitorang buat salah pun, ada mata, wa tengok laaa hehe.. pastu diorang perasan, tapi kitorang tengok lagi, diorang macam stay the same jer, so kitorang buat konklusi yang diorang punya kaki tak ada deria sentuh...makin lama makin tinggi jer kaki..dan mungkin seluar jeans diorang tebal gila. haha

tapi sumpah nampak horny gila. haha kitorang tgk sampai diorang balik kot, kesian kat orang, jahat betul kitorang..tapi macam konklusi kitorang, kaki takde deria sentuh..hehe orang nak buat ape pun buat lah, aku tak de lah kesah ke nak kutuk ke..tapi rasa kelakar, kitorang dah la gelak2 jer kat situ, mungkin sebab tu diorang balik? mintak maaf yawww!

tapi kalau nak main kaki ke, pergi lah romantik2 skit ker, kat meja yang ade alas meja ke, nie setakat nak horny2 kat cafe jual nasi goreng cili padi telur mata macam pelik jer. hehe comel jer lah manusia2 nie :)

konklusi keduanya ialah..kesian kat M, dia ingat dia kelakar..haha

No comments: