May 24, 2011

tak balik lagi laa

esok baru wa away laaa. seminggu kot heh semalam ayah blanje sushi :) best lah! pastu dah beli baju raya, sememangnya pilihan hati aku sendiri, selalunya aku suruh jer mak aku blikan, sebab aku pening tengok kain bebanyak huhu entahla tiba2 terfikir yang kitorang nie manje bebenor ngan ayah n mak.

yela, sikit2..ayah nak makan sushi..ayah jom kuar makan malam nie, mak jom keluar jalan2, mak jom makan nasik padang kat jln tar..huhu mak ngan ayah pun layankan jela.. dua2 dah pencen, xde benda nak buat, kuar jenjalan jer la keje dorang..huhu aku pun tua2 macam tu laaa, mcm seronok jeeee

hmmm..nak tgk iron chef lah, rindu nak tgk org masak hebat2 nye..moh laaa joinnnn.

sape cakap xleh balik rumah!??
bonjovi kata bolehhhh!
mak..nak bonjovi!huhu

No comments:

There was an error in this gadget