Jun 23, 2011

:\

aku mcm homesick skarang. banyak fikir lah pasal belajar, risau2 :( kena blaja hari2, xleh malas2 dah, xboleh last minit. nak balik rumah, makan sedap2 punboleh. eheh esok nak balik dah sebebnarnye.

tadi borak ngan ex roomate dulu. dia kata dulu time field theory, mula2 sem ramai..time final tinggal belas2 orang jer..ramai drop huhu susahhh lah cani, kena blaja hari2 mcm nie..cuak gila aku. nak citer kat mak aku pun nanti dia risau pulak, kalau ngan mak, semua okay jer, sbb dia cepat sgt risau, dia pikir2 nanti sian kat dia.

skang pun aku dah rasa susah, kalau nak drop pun nanti kena amik balik kan? lebih baik jgn give up..huhu benda cani slalu cite kat abg azfar sbb dia cam matang, leh lah membantu jugak, tp dia kerja pulak skang, taknak r kacau :\

baru balik ice breaking srm nie. best lah. dapat kenal2 orang, macam biasa lah... bosan jugak tak beraktiviti, at least boleh hilangkan tensi sikit kan :) nasib baik esok lecture jer, takde tutorial, xdelah mencuak aku nak buat tuto malam nie.

aku kerisauan sangat nie, apa patut aku buat? hmmm, bila risau nak hilang. munn oh munn, aku harap kau belajar betul2.. pleaseeee cuak sgt nie.

the end. cuak sangat :O

No comments: