Jul 21, 2011

bestfriend.



Ini emak saya, merangkap bestfriend saya. Manusia yang takkan meninggalkan saya walaupun susah atau senang. dan paling penting sekali, dialah manusia yang melahirkan saya. yang jaga saya. Aku sorang jelah anak perempuan dalam family tuh dan betul cakap orang, anak perempuan nie susah nak jaga. susah ape nak jaga aku, aku banyak dah kot menyusahkan mak ayah aku. dari kecik sampailah sekarang nie. ketuk aku skit plis haha

dulu2 waktu kecik aku kuat nor merebel kat mak aku. aku selalu ingat mak aku tak sayang aku, aku kecik sampai sekolah menengah emo sangat. entah pape jer, waktu kecik2 aku suka melawan.. banyak betul dosa haihh. tapi dah besar2 nie baru paham kenapa mak aku tak lepas aku sangat waktu dulu2.. kalau lepas2 aku, aku nie mesti jadi manusia tak senonoh dah..ini serius! aku nie macam lalang skit..senang jer ikut orang.. nasib lah mak aku senonohkan kan aku kan3 :D

bila dah besar nie, rapat pulak aku ngan mak. yelah, aku sorang jer kot anak perempuan yang dia ada, so mana mak aku pergi mesti aku ikut. sbb leh shopping sekali..hihi tapi yelahkan, xkan lah nak mak aku keluar sorang2 kot..tak suka tgk orang tua keluar sorang2, nanti aku sedih huhu.

mak aku lah manusia paling risau sekali dalam dunia... lagi2 pasal kitorang adik beradiku. yuran xpernah bayar sendiri, mesti mak yang uruskan, pastu sama lah ngan benda2 lain..kadang naik rimas kitorang..tapi itulah cara mak kitorang care..dia tak suka buat kerja last minute..macam gitulaaaa :)

satu jer yang aku mampu ucapkan. Alhamdulillah. Aku bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan dekat aku. tak kesah lah nikmat mahupun musibah.. :D Aku harap aku tak jadi lah macam anak2 yang lupa kat makbapak diorang, aku hutang banyak sangat kat mak ayah aku nie, kalau duit banyak berrbukit2 pun tetap xcukup nak bayar balik kat diorang..i loike lah my parents! huhu sedih dah aku,rindu pulak T_T. muah3 skit makpak gua! :D

lama tak tuju lagu,
nah amik nie,
cinta melankolia.
aku nyanyi sedap weh haha

No comments:

There was an error in this gadget