Jul 29, 2011

hairy putri!..ampun tuanku!

selamat tengahari! hari ini aku nak mereview movie, walaupun aku rasa movie yang aku nak review ni semua orang pun dah tengok!just a quick review :) saja meluahkan apa yang ada dalam fikiran ini . baiklah kita mulakan dengan Hairy putri...errrr Harry Potter.

1) Harry Potter & the Deathly Hallows part 2.
Apa lagi yang boleh dikatakan. The movie was awesome! xrasa lama pun movie nie, sudah pasti tak macam transformers. huhu perfect! Aku menangis kot time Ron menangis dan time Snape mati :'( huhu si Taiki tuh gelak2 pulak time dia mati.. sedih laaa Snape mati. dialah hero aku skang hik3. dia punya cinta kat Lily Potter tuh...pergghhh menggoncang jiwa! hehe Tak ada part pun yang bosan dalam cerita tuh, huuuu tapi si Voldemort tuh kelakar sangat. lagi2 time dia happy..macam mintak penampor jer huhu rugi lah kalau tak tengok Hairy Putri ni :\ selamat menonton pada yang tak tengok lagi ya!


all time favourite characters! :)

2)Your Highness
Isabel, Thadeous,  Fabious, Belladona

Franco! :)
Ini cerita banyak kelakar tapi selekeh punya kelakar. huhu sebab tuh tak keluar kat cinema. too many F, D and V. haha paham2 sendiri lah ye. tapi kelakar..aku boleh jer layan. plus James Franco ade kot! grrr.. n Zooey Deschanel. superhot! cerita dia pasal Prince Fabious(James Franco) nak selamatkan bride dia Belladona(ZooeyDeschanel) daripada witch yang bernama Leezar..Leezar tuh nak have sex dgn Belladona bila dua bulan bersatu, so nanti Belladona dapat lahirkan BabyDragon yang boleh rule the world. haha bodoh kan?nama pun cerita kelakar. tapi itu bukan watak utama dia, watak utama dia adik PrinceFabious which is Prince Thadeous,seorang yang selekeh,gatal n etc, tak boleh harap sekali huhu. korang kena tengok lah kalau nak tau cerita dia. huhu

sampai disini sahaja nampak nya. lama aku tak tengok movie. lepas ini Captain America pulak? :)

No comments: