Jul 23, 2011

just a day :)

hellloooooooooo :D selamat hari sabt. sumpah aku mengantuk sangat dah nie, baru pas makan nasi...tp skit jer! sebab nak lose weight, abg aku boleh..aku mesti boleh gak huhu
pagi tadi wa skipping. tapi 300 jela, dah bape bulan dah tak pegang skipping rope tuh -.- tp best pulak, peluh2 keluar :D rasa fuhhhhhhhhh ^_^ 

tadi nak g makan ngan si Rina Burger tuh, Rina tuh roomate aku lah, :) tiba jumpe si Farhan n Taiki skali. si Burger tuh pulak jumpe budak club dia, membebel2 ler dorang huhu lamenye tak lepak2 borak ennnn :\ sokayy nanti kita lepak2 kayh! haa Farhan..jangan dilupa Russian prostitute satu haha :D

eh aku baru perasan kau xde braces! lol

ni ler si Rina Burger!

yours truly. muah3! :D

nak g alamanda kot japgi... kene blaja jap nehhhhh. argghhhh :D 

No comments: