Sep 28, 2011

:D

akhirnya..exam habis hehe padahal lama dah. dah 2 hari aku hibernate huhu esok pagi baru aku balik rumah, sbb makpak aku dah nyanyi lagu pulanglah dah tu..haha suke hati aku jer kan, :P sepatutnya nak berjumpa org hari ni,tapi mungkin tak jadi, sbb kitorang tgh tacing sekarang :( berapa lama dah tak cakap nie T_T fine laaaa, huhu padahal baru semalam ckp, pahtu ade laa issue skit, kalau jumpa awkward gila..aishhhh rindu huhu jmpe lah aku b4 aku balik esokkkk :'(

okay back to the future, aku kira cuti sem 3 minggu sahaja huhu, tp bagus gak, walaupun aku nie pemalas tapi aku xsuka cuti lame2..bosan kot, dah la aku cuti orang lain tak cuti -.-

aku mmg takde kerja!

sudah2 aku nak menonton, HIMYM, Big Bang Theory, Desperate Housewives. Haaaa aku pelik lahhh, dalam desperate housewives semua orang hot, masalahnya tua2 pulak tuh..mana dia cekup orang tua hot tuhhh..haiiiihhhh..aku pun nak pengsan tgk dia *wink hehe

ps ; semua oorg pun nak pakai Default Picute Adam Levine. horny lah tuhhh ahhaa

No comments: