Sep 25, 2011

kepakkepung : edisi bukan org kawin

lame x upload gamba2 wishlist,
aku tak suke nak wishlist brg gadget,sbb
nanti aku main pastu aku bosan. 
pastu aku tak pakai..isk3
jadi aku suka baju huhuhu

nak ni satu. hehe suka warna dia n benda kat siku tuh,
padahal aku ada jer cardigan mcm nie,
tp nie baju so dia jadi lain hehe

ini sudah ada, aku rasa aku suka membazir duit beli baju warna hitam
aku banyak gila baju hitam n seluar hitam,
sbb aku rasa senang match
dapat perangai apak wa,
baju semua nak lebih kurang jerrrr huhu

nak mandi lah pulak!

No comments:

There was an error in this gadget