Nov 24, 2011

lab bukan untukku

cerita dah basi,baru nak tulis
terlupa

hari isnin haritu aku ada lab instrumentation
aku mmg tak suke lab yg ade oscilloscope,
breadboard semua tuh haha
pastu pergi amik electronics kan,
pandai btul haha

aku dtg lmbat jadi kena group dgn org tak kenal -.-
dh lah abg bulus2
aku mcm dah stress, sbb dorg byk yg main2
aku dah la xberapa nak arif.

aku pun redha sahaja pergi amik probe kat dpn bla2
bila aku balik kat meja jer dia dah siap pasang semua benda
aku mcm wow!
wow! haha
aku yg hampeh rupanya skang.

pastu aku baru nak kira resistor,
dia keluar iphone dia
dia bukak bawah ni
nice,
aku teruja
dalam hati aku,
nerd habis dia nie
ade ke letak benda nie dlm phone
xde benda lain ke nak letak
dah lah senyap errrr
scaaaaaaaaaaaaaaary

lepastu sebenarnye aku rasa aku ada benda lagi nak tulis
tapi aku lupa
aku try nak ingat nie 
tapi tak ingat ahaha

dah3
nak mandi, nak pergi kelas abg mak!
semua lecturer mmg abg aku haha xD


No comments:

There was an error in this gadget