Dec 3, 2011

hari sabtu.

selamat hari sabtu :D


aku ni tak mandi2 lagi ni, malas rasanya. tapi lepas tulis post nie kena mandi jugak :\errkk nak study instrument. semoga hari ini baik2 sahaja, xde lah kacau aku study, aku lapar sebenarnya ni..nak makannnnn apeeee :| aku pun taktau nak makan ape. grrrrrr

last week tak best gile! aku pun tak tau nape, stress. sakit belakang datang lagi..dah lama dah aku tak sakit belakang..salah tido lah kot. tp dah okayyy kot sekarang :D alhamdulillah.

tak sabar nak tunggu habis midterm next week, ade trip bersama awek2 cungggg! xD tapi itu biar dahulu, belajar sampai kering otak dulu! :D hah padahal tido jer banyak! tapi mungkin tidak lagiiiii..

aku ni sebebnarnya nak balik rumah, weekend kt sini tak menarik. zaman hangout2 dah berlalu, aku dah malas. -.- tapi apakan daya, aku duduk rumah, buku sentuh sejam jer dalam masa 3 hari.

tak sah la aku buat post kalau tak upload gamba.




ce teka ce teka huhu

mmg kosong -.-

kay menyampah sebenarnye tapi xtau nape muke dia camtu :\




gambar makan sahaja -.-

ini ada sesuatu. dalam seumur hidup aku, aku mmg tk reti bagi nasihat kat orang. kalau orang sedih aku hanya mampu menjadi peneman dan pendegar sahaja. kalau nak lead org buat decision ke ape ke, aku mmg tak reti. aku cuak bila org sedih :( aku mmg tak reti bg nasihat, kalau nk nasihat, aku rasa mmg out la tp  kalau nak mintak teman ataupun dengar isi hati aku boleh. kalau aku bg nasihat pun aku rasa tak jadi nasihat dah..tgklah diri aku ini..ishhh.. sorry :( tapi kalau ade nak mintak tolong, tanya je aku, kalau aku boleh mmg aku tolong. xD

tapi aku hope kau kuat okay! sayang kau!

No comments: