Dec 22, 2011

untuk kau :'(

ini untuk kau :'(

aku mintak maaf sebab aku tak tolong kau, aku tak tau ape nak buat. kalau ada kau ada depan mata aku sekarang, dah lama aku peluk and tenangkan. sedih aku tengok kawan aku sedih macam ni. aku hanya boleh skype dgn kau dan dgr masalah kau je. sedih aku bila dengar semua benda tu, risau aku fikir pasal kau. sebagai kawan kau, aku nak kau happy dan berjaya. sebab aku tau kau boleh buat semua benda tu,aku percaya dekat kau.

kau salah seorang manusia kat muka bumi ni yang aku betul2 percaya. dan aku percaya kau jugak. aku risau sangat bila kau sedih ke apa. sbb aku taktau nak buat ape :( aku rasa mcm aku tak boleh tolong kau je... bila tengok kau menangis, aku sedih :( mana boleh kau  menangis, kau kena happy!

bukan senang nak berjaya, ade orang tak suka kita, itu perkara biasa kan. kat mana2 pun macam tuh. yang penting walaupun kita jatuh, kita ada semangat nak bangun balik. dan aku akan sentiasa ada dekat sini untuk support kau, untuk tolong kau, ask me anything and i will try my best.

aku rindu kau, rindu cakap2 dengan kau, tapi kita dua2 ada life yang berbeza, kena manage time lagi and macam2. tapi aku taknak kau fikir yang kau sorang2 dalam hidup kau. aku akan sentiasa ada dengan kau. sebab kau mmg banyak dah tolong aku. aku tau kau kuat, kau boleh go through benda nie..cuba kau ingat balik apa yang kau dah go through sebelum ni, banyak kan? jangan give up, kau boleh. aku tau n aku yakin.

aku sumpah tak reti nak cakap spontan benda2 macam ni. :\

kau doa banyak2 k, mintak ditenangkan hati. sebelum kau buat apa pun, make sure hati kau tenang, InsyaAllah semua lancar.
take care mate :) love you.

No comments: