Feb 2, 2011

love2

rasa tak best,
bila kita buat janji kat orang andd kita tak dapat nak tunaikan,
bukan tak mampu tapi sebab keadaan,
i promised to love someone forever but now i can't
nak kena berhenti,nak kena move on. banyak benda nak kena buat,
aku dah boleh terima realiti ataupun ini hanya kata2 nak menyedapkan hati aku jer
tapi the thing is,
ini ubah perspektif aku kat orang.
aku dah tak percaya orang,
kalau kawan2 aku mmg percaya,
tp nak percaya org / bg sepenuh hati aku kat dia pun
aku dah takut.
sebab benda nie sakit sgt.sakit, boleh rasa sakit dia.

smlm on phone 5 jam, lame gler kan,
cakap dgn kawan/lbh lagi mcm abg aku,
dia tua dari aku, so aku perlukan opinion dia,
n thnks sebab aku rasa lega sikit.
thnks2.

n kepada yg text aku, message fb aku,
thnkssss.aku try buat apa korang nasihat kat aku,
thnksss :')
aku terharu.sayang korang.

No comments: