Feb 18, 2011

new start kot.

orang cakap kalau kita ubah2 hairstyle kita, itu macam kita buat new start.mcm memulakan hidup baru.. orang cakap lahhh kan tapi kan mcm betul jugak, bila kita ubah style, slalu nya yang obvious lah style2 dia, mcm dari rambut panjang mengurai jadi botak ker, mohawk ker kan.rasa macam fresh. itupun kalau rambut tuh jadi lah kan, kalau tak jadi kesian kannn..hehe

aku dengan bersemangat nya hari nie nak pergi potong rambut. bangun lambat semua lahhh kan, tidur cukup. tolong mak sikit2 hehe bila lah nak rajin..then petang baru pegi potong rambut. dalam otak nie dah terbayang2 jer rambut pendek kan..sbb rambut pendek mmg awesome huhu n senang.

orang tu pun cuci rambut aku, rasa best pulak dia massage2 kepala. hehe then tiime dia blow dry rambut aku, rasa macam sayang pulak nak potong, setahun dah nie aku tak potong rambut. dan banyak persoalan yang timbul macam, asal bila aku yang cuci rambut nie, rambut tak nampak cantik pun? nampak serabut adelah..aku pun tak tau, tangan ini terlampau hebat kot. heh biarkan.

lepastu aku cakap lah nak rambut pendek, dia kata, kalau rambut pendek nanti kena slalu trim, dan macam2 lagi. banyak pulak dia membebel. aku pun malas nak layan tapi aku nak rambut pendek jugak... tapi aku tak cakap..hehe so dia trim kan jer rambut aku, buat layer2 skit, potong skit.

jadi aku pulang kerumah dgn kehampaan, dan meng-google gamba2 rambut pendek yg mcm best,




takpelah nanti2 lah potong rambut pendek, bila tekanan ker, skang relax dulu mungkin? tapi tetap hampa. trim pun jadi lah, start new lifeeeeeeeeeeeee :)

No comments: