Mar 25, 2011

i takkk paham uuu -.-

random post sahaja ini. aku tak paham dengan orang2 yang suka mencarut bagai2 kat status facebook dia. lagi2 perempuan. nampak buruk sgt. suke hati kau lah kan nak mencarut kan2?ade aku kesah pulak kan, tapi mata aku mcm sakit jer tengok. daripada comel terus jadi tak comel. cuba kau fikir, kalau orang2 yang lebih dewasa tgk, mcm cikgu ker..ape tanggapan diorang,..tak ke tak manis.

yelah macam aku baik sangat kan, dulu aku selalu jer mencarut tapi makin lama makin kurang la. sekarang nie aku nak mencarut pun susah,xde sebab pun nak mencarut lagipun. plus umur dah 20 kot, matang sikit lah kan, xde nak gaduh mcm budak2 lagi kan.

aku tak mencarut sebab aku suke baling barang.hehe tapi bukan kat orang la,kat dinding jer, lepas geram, janji tak mencarut. kalau aku termencarut tuh aku dah marah sgt lah tuh.

apa kata mari kita jadi baik sikit, kurangkan mencarut.naisss!

1 comment:

Anonymous said...

alaa. aku susah la nak kurang kan mencarut. hehe