Mar 25, 2011

volleyball

lame sgt tak main volleyball,rasa macam last skali main kat tgb, tuh pun sekali jer main.sebab ada satu incident yang mematahkan semangat aku untuk main apa2 jenis sports. sedih kot cerita tuh, teringat sampai skarang, sebb tuh lah aku tak main apa2 sports. pastu dah lame tak main mestilah jadi malas en.

sem nie amik volleyball untuk koko.sumpah best gilaaaa..lame tak sentuh bola tampa, rase exited terlebih sampai tgn aku lebam2 heh happy gilaaa harini :) mmg tak ponteng lah kan kelas volleyball. lgpun ade gak member yang amik same,kechik! kechik dah la pro je aku nengok.heh

lihatlah betapa eksaited nye aku nie. rasa mcm orgasm haha lucah2,

skang dah ade kat rumah. my mom tade, dia balik ganu. so just ayah,danial n me. n the thing is, aku dah bagitau ayah aku pasal gitar. heh n ayah aku mmg awesome gila2 sampai tak henti2 sampai skarang. fuh, ayat tunggang langgang. aku happy giler, sbb ayah aku support. cool ennn, pastu siap cakap, pasni main keyboard pulak..haha kang tak jadi engineer pulak aku.

aku kan dah tak shopaholic dah, tgk baju mcm takde nafsu jer skang..hoheeeey! sbb nak kumpul duit nak bli barang untuk sharky! <3

balik rumah nie tak bawak balik sharky,sbb nanti aku tak blaja sbb asik tgk Marty Schwartz kat YouTube. hari isnin ade midterm! kene blaja nie, kene scor sbb ade satu jerrrrrrrrr paper. :D

No comments: