Apr 26, 2011


ni waktu mula2 masuk uni
time nie lemak kurang, sebab slalu tawaf uni nehhh
skang dah temokkkk
yelaaa sejak duduk ground floor nehh
hehe tp tgh try lose weight,
tgh wat low-carbs diet
tapi susah nak makan kat sini, 
kat rumah senang r nak diet..kot..hehe
sini byk benda lemak. aihhhhh.
mintak2 leh lah lose weight,
lemak kat lengan aku nie boleh jadi bantal bak kata kawan aku hehe
abg aku slalu main2 pulak,yelah lemak i vibrate uuu..

nasib baik lah sem nie ade jugak aku turun padang,
kalau tak mesti macam angrybirds yg chubby2 tuh

pehal lah aku update byk benar malam nie,
aku patut tido lahhh,tapi esok takde kelas huhu
aiseymannn

No comments:

There was an error in this gadget