May 20, 2011

cakap2 kejap :)

hola! :) baru register subject nie, semua core subjects. pengsanlah aku, tapi Jumaat tetap tak ada class. yeayy. tapi banyak kelas pagi, baguslah tuh,tak nak kasi aku tido lewat2 dah. baru lepas packing sebenarnya nie. banyak jugak nak kena bawal balik,padahal cuti 2 minggu aje -.- sebab nak start trimester1 balik, bilik kena tukar.

lupa nak hanta nama roomate haritu, so kitorang nanti masuk bilik random jer la. siapa pun aku tak kesah kecuali orang sebelah bilik aku yang muka ketat. before nie orite jer, mungkin sbb bilik aku suka pasang lagu starstrukk ngan my first kiss kot pepagi. sorry la. tapi muka ketat sgt, nyampah melihatnya.

anyway, esok last paper. weeeeee :) sonoklahhhh, next week balik ganu pulak. sampai lahh habis cuti..at least ada lah benda nak buat kan. aku dah download semua jenis game n movie yang boleh dilihat dah :] excited!

tadi time beli makanan, terjumpa semua org. Naif, Moody, Omar, Engine, kembar Engine... rasa macam dulu2 pulak. pastu Sadiq call pulak tanya pasal subject registration. semua kelas sama, senang sikit kot, kitorang slalu group untuk assignment..best lahh, sebab keje semua buat, aku pun xdela jadi malas kan. rajin kotttt. pastu boleh lak dia pesan.. don't eat too many kuih muih...haha tergelak aku sbb baru kutuk dia tak reti cakap melayu. yela2 reti laaa....

xsabar nak exam esok! grRRRrrrRRRr..pastu tak sabar nak tgk season finale The Big Bang Theory esok :D

ohhh happy holiday!!!!

No comments: