May 19, 2011

baby sayang!

hehe pada yang tau aku, mereka tau aku seorang yang obsess :] aku suke benor obsess dengan benda tak hidup. especially yang tomeii angat2 tuh. heh lempang sket cepat! hari nie happy sangattttt sebab dapat beli baby comel! obsess sangat nie, tido nanti mesti mimpi dorang yang comel sangat tuh! aihhhh bergelora jiwa nie.

kalau diorang nie wujud betul2 aku takut tapi tak wujud lah kot, jadi aku anggap dorang comel. mestilah bebaby ZOMBI tuh. see aku obsess, selalu jer tulis pasal dorang nie.

zombi dalam plant vs zombie tuh kan comel2, haritu jumpe plushies zombi2 tu, tapi takut nanti hari2 mimpi dia, aku nak yang boleh jadi mcm phone strap atau keychain jer..payah kot nak cari yang kecik.. paling kecik pun jumpe yang 10 kali size phone aku -.-

tadi jumpa. wa serrrrrrrronok habisla :) rase nak cium2 jer diorang. kalau korang jumpe orang tgh cakap phone pastu ade zombi mekel jeksen tuh aku lah tuh.
cecececomel kan dorang :)


tapi sebenarnya nak yang nie, tapi dia lari kot




baru main sikit jer game nie, sebab aku tengah control main game nie, nanti addicted lak, sebenarnya nak simpan untuk cuti, see u next week :) muah2 sayang zombi!

sebab tuh lah favourite movie aku zombikampungpisang, sebab dorang nie adorable sangatttttt ;)

itu je. selamat malam semuaaaa ;)


No comments: