Jun 14, 2011

selamat malam


ni muka lepas balik tutorial programming, happy lagi time nie. lepas tuh ada lecture 5 jam, dimulakan dengan engineering maths. masuk2 jer dah blur :( asik belajar limit jer, dah 3 klas pun blaja limit jer, before nie exam ke ape aku tak pernah pun baca limit, sbb kuar soalan sikit jer, tapi ni limit macam satu chapter dah :\ tutorial pun aku buat soalan blakang2 dulu. sebab ada kira2.

then aku macam mengelamun sikit, betul ke aku nak buat engineering nie..haaaaaa..cari pasal kan, takdelah sbb haritu abg aku ada cakap benda so aku macam terfikir2 lagi sampai skarang. tp okay jer kot, aku dah fikir dah nak mintak keje kat mana nanti, inshaAllah tak ada halangan..sbb tuh aku mcm belajar sekarang, aku kan pemalas dari sekolah rendah, xsuke buat homework. sbb kalau aku tak paham aku tak suka cuba, tp kena berubahhhh..

penat gila hari ni, kul 5ptg baru makan, ngantuk pening nak muntah semua ada..aku mcm ada rasa nervous skit, taktau nape..hmmm...xpelah, tidur awal lah malam nie, tp aku baru pasan skarang dah pukul 1 :O lainkali tidur kul 11 lah paling lambat -.- ceyt mcm bolehhh

macam biasa,tuju lagu :)

eh lupa.
TATA~

No comments: