Jun 29, 2011

sweetest thing ever! :')

saya nak menulis nie tapi lupa pulak. huhu Ex-roomate saya Eqa Ayang suh adik dia buat video, huhu aku nie mestilah tacing, aku dah la tak ada adik, T_T hehe budak tuh dah la comel, tanya2 aku soalan semua. huhu dulu aku ada satu softoy nie, penguin. tiba2 aku rasa nak get rid penguin tuh,aku nak buang, tapi Eqa kata adik dia suka, so bagi kat adik dia jer la >.<

nie lah adik dia, Aqielah.betul tak aku eja nie? :P

Adik dia nia aktif gila, dia suka main. haha aku duk rumah dia satu malam pun dah main banyak benda huhu, budak nie peramah lah..aku dulu kecik2 pemalu, senyap jerrrr... tapi budak2 sekarang nie pandai jer..huhu

ni pulak kak dia, yang belah kiri tuh..haha ehh yang belah kanan, susah nak bezakan,suara dua2 lembut hik3...

kalau nak tgk adik dia tekan link  MUMUNNBAIK  nie hehe, aku mmg tak leh benda2 cani, tacing tau takk? org2 hebat mmg macam nie mungkin ?? :P okay lah esok wa nak transformers lah beb! nite :)


No comments: