Jun 9, 2011

trimester baru!

selamat khamis! lame wehhh tak update :\ maklumlah..baru berkecimpung dalam dunia degree, subjek sem nie semua nak bunuh2 kan, 1st class  macam senang, 2nd class rasa mcm nak beranak kan..haha takpelah lumrah hidup. cey, menyampah gila.

macam biasa lah schedule, hari jumaat mesti takde class nye! :D wa suke! tapi lab electronics mcm sedih skit, tak ada muka familiar, yelaa aku baik sangat pergi lab awal2 :/ tp xpelah xkesahhh. lecturer semua mcm nak tua2 kan,aku kesian lah, yela, aku tak boleh skit tengok orang tua nie, ade rasa sentimental skit. huhu

comel x lecturer aku? :D
ohh macam biasalah aku nak menujukan lagu. 



aihhh suke benar dengar suara si M Shadows nie.grrrr!

nanti2 lah update lagi!
^_^

ps; semalam mimpi noh hujan jual minyak atar. nak kena mencari konklusi nehhh :O

No comments: