Jul 19, 2011

aku sepatutnya tak mandi lagi.

selamat pagi semua. aku sepatutnya tak mandi lagi! aku semalam dah yakin dah hari ni xde kelas tapi pagi ni bukak jugak mmls,nak cek lagi. aku taktau apa kena ngan mata aku, aku nampak dia tulis kelas dia start 19/7 so aku pun mandi,siap2 g kelas. lambat dah  kot,tp 5 minit jer laa..pegi2 kelas ade mcm suku jer orang..aku pun masuk ler,lecturer tak sampai2 pun..

sebenarnye xde kelas jugak. dia kata midterm yang 19/7 kelas dia start 20/7..aishhhhhh -.- hampeh2

muka xsenonoh,aku tak reti lah wat muke penat/sedih -.-

ondaway balik igt nak makan, sume minyak2 bagai..muntah gak aku nanti...so.. harini makan cereal.. koko krunch xde, milo punnn boleh.


nummeyhhhh2!

kena blaja neh! goodluck bebudak lain! :D

2 comments:

shikin said...

aku pon patutnya tak mandi lagi! tapi hari ni tak ikut schedule biasa hahhahaha

cik bulan said...

haha taw xpe..frust aku mandi awal :)

There was an error in this gadget