Jul 7, 2011

tenang :)

hari ini hari paling tenang pernah aku rasa, aku bangun tido tanpa memikirkan apa2, walaupun tentang dia. jadi aku macam musykil -.-

semalam aku tgk2 lah news feed kat fb, tiba2 aku ternampak dia comment kat status someone. lamanya aku tak nampak nama dia, dulu bila aku nampak nama dia, air mata aku terus mengalir, tapi semlam aku tak rasa apa2 pun. rasa macam tak ada perasaan gitu.

dan lagi pelik, waktu bangun tidur pagi ni, aku tak teringat dia pun. maksud aku aku tak ingat dah semua memori2 lama. aku cuba ingat tapi tak dapat. aku pun tak nampak apa yang aku bahagia sangat dulu. adakah ini bermakna aku dah move on?aku pun taktau, tapi macam ginilah. aku happy jer sekarang, kalau betullah aku move on...wow. aku cuma speechless :\ i just cant remember a single thing...padahal aku pernah ckp yang aku akn igt semua tuh, but then aku tak ingat. aku cuma berasa pelik, itu sahaja.

tapi dalam ketenangan ada jugak kehampeh-an :\ calakulukelaculator aku dah hilang. together with my pencil case. huuuuu skang tinggal sebatang pen aje. tuh pun sbb aku keluarkan nak sign attendance. tapi aku mmg kena beli kakuleter baru punnn, sbb kena pakai yang low class skit..yg kena buat quadratic sendiri tuhh huhu. gonna miss my kekuter..grrrr :(

tapi xpolah dugaan.. duit terbang lagi. esok nak pi perak pulakkkk :D semoga terhave fun lah aku disana eeee.yoshhh!

3 comments:

AffeqahRohaizat said...

ayank ang pon ilang pencil box...
ampa mmg sama :P

cik bulan said...

nama punn sekampung haha

whiteCASTLE said...

mestilah kne happy kat ipohhh ...