Jul 9, 2011

tolonglaaaa

baiklah, tiba2 aku rasa nak sangat blogging harini, walaupun aku penat gila, baru balik dari Perak nie, nasib baik tak jam.. aku nak cakap pasal bersih, bukan aku nak tulis matlamat dia ke apa, aku just nak tulis tanggapan aku.

Aku rasa benda ni bodoh, benda tak ada pape pastu nak buat demonstrasi, masalah2. buat jam semua, buang masa, tenaga, air liur. aku malas sebenarnya nak tulis pasal nie, sebab aku mengundi pun tak lagi. menyampah aku tengok orang yang politik ekstrem..setakat kau mengutuk orang kat status fb, n tweet kat twitter lebih baik tak payah la,cakap jer lebih tapi mcm spender... kalau nak sgt ape yang korang nak tuh, masuklah bertanding pilihanraya.

setakat cakap jer, APAPUNTAKBOLEH pffffffttttt

dahla,malas nak tulis pasal benda bodoh nie.

3 comments:

Izyan Hanis said...

agak laaa...

chill mun, chill
bebudak mesir pun ambek tahu jugak pasal niyh :D

cik bulan said...

haha mmg chill jer.. :)

mimi said...

aku sokonggggg! haha bullshit bersih. apa pon tak bolehh!

There was an error in this gadget