Aug 9, 2011

aku mengantuk.zzzz

aku kemengantukan yang teramat!
zzzzzzzz

pagi tadi bangun tido..dalam otak aku dah set dah..tak payah lah pergi kelas circuit theory, dahla bosan, mengantuk lagi, tido ngan jojomm lagi bagus, pergi tuto maths jer lah. lecture circuit dahla 2 jam, zzzzz. lepas tuh aku terfikir pulak.. hmm kalau aku duk bilik pun,mesti aku ngadap lappy jer, buat benda tak berfaedah..ish3 pergi kelas dapat ilmu..okay aku tipu,aku tak fikir pun dapat ilmu tuh haha

then aku pun mandi and pergi kelas. Alhamdulillah 2 jam dalam kelas tuh aku dapat ilmu. aku rasa happy boleh tak? sbb aku paham..sebab kalau aku tak pergi mesti aku rasa susah nak buat soalan2 tuh. 

pastu skang tengah break, aku sepatutnya tengah tido dari sejam lepas, tapi aku buat benda mengarut ngarut jugak :\ camnooo niehhh. kelas start lagi sejam. pastu aku rasa malas sangat. tapi semalam daddy[lecturer] cakap attendance tak penting. tp aku punya pemahaman, 'xdatang kelas pun xpe' ..haha suke hati aku jerkan. xpe tunggu lah pukul 2 nanti aku g kelas ke x.. aku rasa aku pergi.. tapi aku nak tido..keeeeeeeeeeeeejaaaaaaap je ^_^

jadi have a great day guys! jangan ponteng kelas..belajar jommm!

aku taktau kenapa aku suka buat this freakyyysmile -.-


No comments: