Aug 20, 2011

siapa makan cili dia yg terasa pedasnya...psssss!

pepatah nie sesuai sangat untuk orang macam kau! tak sedar diri! berkedut! obsess dengan aku! aku awesome hahaha ape aku mengarut. sebenarnye aku nak cerita pasal aku pergi makan kat Chillis dengan mimikecikkk! sedap hik3 padahal dah lama tak makan makanan mengada kannnn.

habis kelas kul 3.30 pm tadi terus gerak klcc,alhamdulillah semua lancar harini :). kena beratur kat sana, ramai gila orang,tak boleh buat reservation laktu :\  pastu ade budak tuh sampai lambat! aku kena beratur sorang, nice depan aku lelaki lembut tgh gossip, belakang aku pulak lelaki emo membebel sorang2 nak bagitau satu dunia yang dia tengah marah. hehe pastu kecik tuh punggg sampai! mengada2! gedik ngan aku pulak! emo nie..emo!


eleh3 comel lettew! hihi <3






mi makan ikan cacing!

mumunnn lapor! hik3

bestla keluar harini, dah lama tak pergi klcc, tapi masa tak banyak nak jalan2 sbb keluar untuk bukak puasa jer. thanks mimi. nanti kena jumpa syeda, mies, sare! mesti. rindu korang! <3

 ehhh tak habis lagi laaaaaaa. tadi mimi bawak baju mael lambong, boleh lah pakai pasni! ingat tau....
mael lambong tak makan rasuah.hehe

I HAD A GREAT TIME :D



2 comments:

PaaNTo Marcello said...

weii. best makan Chillis. aku tak penah g makan kat situ. bila nak bawak aku. T_T

cik bulan said...

hek2..lek la paan..lama lagi kat mmu nie..nanti leh pegi lagi!

There was an error in this gadget