Sep 22, 2011

for the past few days aku rasa..happy :) dan bahagia. bangun tidur jer ada dpt text, nak tido pun dapat text. bukak fb pun ade inbox. semua dari orang yang sama. nak g exam dapat text, balik exam pun dpt lagi.  bila dia kusut dia bagitau aku...buat pertama kalinya aku rasa needed dalam tahun nie. rasa macam warm jer, bila kita rasa needed. tapi aku bkn lah in love, cuma rasa happy :) rasa macam ade reason untuk senyum.

gelinye akuuuuuu huuuu. tp seriously... dah lah hujan jer kat sini, pastu rasa warm2 pulak. perghhhhhh ^_^

kan best kalau macam nie selaluuuuuu >.<

trima kasih kepada orang yg berjaya mengukir senyuman aku waktu aku bangun tido, tengah jln nak g exam hall huhu. wa caya sama lu bro!

dah la kanak2 esok nak exam maths. n nak g raye rumah rina banana nanti. tata~
good luck y'all!
dont let the bugs bite! grrrrr

No comments: