Sep 22, 2011

phewww

rasa bosan sgt nak menulis tanpa gamba
jadi ini untuk mengimbau kembali kenangan lalu..ceh


phewwwww :) at last dapat jugak update blog. beberapa hari nie..hectic sgt! fuhhhh. rasa nak makan pun tak sangat sebab mood cuak...

2 paper dah lepas. Circuit Theory and Field Theory.

Circuit Theory okay la..tp time buat tuh boleh jugak confuse.

Field Theory susah gilos huhu memerlukan kemahiran berfikir yang hebat. ramai jugak orang keluar awal. as in 30 minit exam diorang dah keluar. gila kan..aku pun dulu suke keluar awal, tp nie dah degree kot. Ive tried my best..even if that means i have to create my own fomula. hehe ramai jer org buat formula sendiri sbb banyak sgt formula. huhu

tp aku xdelah sampai stress,okay lagi. mungkin result keluar baru stress huhu. tp kita dah buat bahagian kita..which is study..dan sekarang kita berdoa sahaja semoga semuanya lancar :)

and last but not least.

happy birthday to my dear friend, Eqa :)
org first yang tegur aku kat ememeu nie
semoga kau happy selalu, sebagai kawan kau aku nak tengok kau happy
and aku ada satu benda nie, lama dah nak cakap...
tp aku lupa, kalau aku igt aku msg kau
aku tak igt sbb teringat maths esok nie huhu
apa2 pun harap kau suke ape yang aku n rina bagi :)


tata~

No comments: