Sep 3, 2011

the voice

the voice! baru tengok, cambest sebab ada Adam Levine..huuuuuu cair2 ~(^_^)~ mcm sotong dah aku. aku tengok pun mmg sbb Adam Levine yang hot gila tuh, tp turn out aku suka semua pulak. ada CeeLo, Christina and Blake Shelton.  aku tengok nie mane lah aku kenal Blake Shelton tuh, dah la country, bukan taste aku..tapi suara dia sedapppppppp gila!dah suka dah..pasni aku nak try dgr keroncong pulak lah!


abang blake sekilo!

ehem2 cair..uuuuuuu

benda nie mmg lain sikit lah kan dari show2 lain mcm american idol ke ape ke..tp mcm seronok gak, aku suka sgt tgk blind audition dia. dengan Adam Levine sekali..huhu tapi kan susah nak cari gamba Adam yg senonoh,semua nya macam..wow! wow! sexynye! wow censored! euuuwwwww hot sgt nieh! try lah google! ish3 Adam... 

:D ngaaaaaa. balik cyber jom besok!

No comments: