Sep 5, 2011

wingardium lab-berbisa.

selamat pagi. hari ini dimulakan dengan benda paling tak menarik di dunia, iaitu lab electronics. tengah2 tidur tuh, aku boleh jugak terfikir


'kalau aku sambung tidur pun menarik jugak nie... lab 5 markah jer pun, bla3'

tiba2 suara hati pulak berkata

'5 markah pun boleh naikkan gred aku kot....,lebih baik pergi'

aku pun bangun lah dari kemalasan dan pergi ke lab yang macam harom :\ ape pun tak boleh..tp dapat lah jugak markah skit2 KOT haha... aku buat ape experiment tuh. tp xhabis pun. partner aku pun dah malas. inilah perangai insan cemerlang aku. huhu

kalau lab buat benda nie menarik lah!

apa2 pun aku lega lab dah habis. nak kena study untuk quiz field theory pulak nie.
tapi hati meronta2 nak pergi berjalan2.
tapi rasa nak movie marathon jer harini..wahhh so relaxing. grrrr!

aku bukan nak tak senonoh lah kat blog aku nie.. tapi korang tak rasa ke Adam Levine tuh ada sex appeal. haha btol wehhhhh. grrrr...rawwwwrrrrr

tgk nie hah!


7 comments:

Anonymous said...

sejak bila kau suka adam pulak nie moon oih!!!!

cik bulan said...

haha dah lama kott..since zaman songs about jane dia tuhhh lagi huhu

FSwords said...

okay awak masih kelakar lagi rupanya XD

Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin! :D

cik bulan said...

fsrawks :heyyyyy! i miss reading ur random thoughts!!!! selamat hari raya maaf zahir batin!!!! :)

FSwords said...

hahaha dah buat dah blog baru dah. tak boleh lah tak menulis kerepek merepek. kekeke ^^

cik bulan said...

yang skipping dunya tuh ehhh? nak link! nak bacaaaaa..ketandusan bahan bacaan nieeeee

FSwords said...

skipping dunya tak update langsung! dah bersawang tak pernah bersentuh hahaha. poyo terlebih je masa buat blog tuh.

tapi bukan lah. buat blogger jugak. click on my name, should be there already. sebelum ni kite private kan. teehee.