Oct 29, 2011

lalalala~

jeng3 jadi aku sudah menonton paranormal activity 3
aku bagi dua ibu jari aku untuk movie ni, sebab lama tak tengok cerita hantu
yang boleh buat aku terkejut,
walaupun aku selalu bukak mata skit jer
tp seram dia jadi
korang pergilah tengok, cerita dia sejam lebih jer..xlama pun
tuh pun aku dah penat tunggu tau
penat tunggu bila nak terkejut :/

yang lain tuh gambar sahaja lah aku upload
semalam banyak betul beli benda mengarut -.-
grrrrrr


korang pasti merindui aku :)












bam2 :(
makan banyak sangat :\

^_^


2 comments:

shazzy :) said...

yea aku rindu kau mumun!

cik bulan said...

kite pun rindu awak huhu

There was an error in this gadget