Oct 28, 2011

selamat pagi! :D

selamat pagi *mnggeliat skit!

minggu nie best sebab spend time dgn a bunch of awesome people! hihi and aku buat semua tu tanpa skip klas. serious aku tak suka pergi kelas! huhu tapi aku tgh buat sedikit adjustment dalam hidup aku ni. jadi mulakan dgn tak skip kelas :)dan aku telah deactivate fb aku, jadi aku dah tak boleh stalk korang jugak. aku rindu jugak lah fb, asik nak terbukak jer, tp boleh la tahan. InshaAllah satu sem nie aku deactivate huhu

haritu pergi tgk Real Steel dgn bebudak engin :) best keluar ngan diorang, baik![first time keluar sama dah boleh karok,itu petanda baik ;)] huhu hari ni pulak nak pergi tgk Paranormal..beli ticket online. so seat diat twinseat belakang sekali n tengah2 huhu. aku takut sebenarnya tp ape point tgk cerita hantu kalau tak takut2 huhu

ohhhh dan di bawah nie abg pesal. percayalah dia seorang abang! dah tua dah ni, tp hidup dia tak stress muka muda -.- kelas kitorang semua sama sem ni, so ye aku stuck ngan kau, tp sempat lagi kan aku nak tuka kelas? :P haha dia nie mengingatkan aku pada budak2 skolah. dak tgb. sbb gurau kasar, rindu gurau2 kasar nie huhu duk ngan dia ni tak berhenti2 gelak, rasa nak lempang jer buncit nie haha
aku baru tau ade lens fisheye leh lekat kat phone. kesian tak aku?huhu

aku rasa aku perlulah mandi sekarang xD selamat hujung minggu kawan2! :D


No comments: