Oct 30, 2011

pelik

helo.
selamat ahad :)

sejak akhir2 ni rasa pelik pulak, banyak perasaan pelik! entah betul entah tidak... haih. hati dah tenang sikit tapi benda lain pulak yang datang. harini dah 2 kali dah hujan, tapi tak lebat la. suka :) rasa sejuk jer hati.

sekarang tgh buat tutorial skit.. xnak dah la membazir masa. kalau sampai akhir sem boleh macam ni. InshaAllah result ok. sekarang nie fikir belajar je, benda lain macam dah tak ada huhu. semorang pun dah serius dah belajar skarang, mana nak main2 dah..

oh dan aku rindu pulak kawan2 aku, nanti2 cuti lah jumpa ya? dah tak boleh nak stalk org, mmg rindu lahh huhu

bye2 nak smbung instrument nehhhh

1 comment:

PaaNTo Marcello said...

wah! kau memang serius betol ni. okok, aku mesti support! goodluck yo moontarii! belajaq betoi²! :D

There was an error in this gadget