Oct 23, 2011

random post!


heyoooooo :)

ada satu benda yang buat aku unhappy!
time tido dah berubah, pukul 5 pagi baru mengantuk.
ini semua pasal last 4/5 days.
aku risau sangat :( , ade lah benda nie..asik pikir jeee
so aku tak boleh tido...
baring berjam2 pun tak lelap,
so aku bangun dari katil, baca buku nak buat megantuk tp tak mengantuk punggg!
no wonder lah org ckp baca buku pepagi masuk..

aku tido kejap je hari2, pukul 9-10 pagi otak aku macam biol dah huhu
>.<
tapi bila petang aku hyper pulakkk
ishhh kena betulkan balik sleep pattern aku nie

dan..aku rasa macam perlu jer deactivate fb sem ni
sbb fb mmg kacau aku,
blaja smbil tgk fb, mmg tak blaja laaa
aku nak try laaa..
aku janji ngan diri aku yg aku akan buat lebih baik
InshaAllah boleh..

Aku nak berubah 
dalam banyak segi
banyak sangat dosa aku buat :(
aku nak jadi someone better,...

ermm..well sampai sini je laaa,
nanti sambung lagi..babaihhh!

No comments: